söndag 10 november 2013

Söndagskväll och Grattis till vinnaren!

Redan söndagkväll, och jag undrar var helgen tog vägen?!
Tiden går så otroligt snabbt.
Har plockat vad jag förmodar årets sista trattkantareller idag.
Det blev goda mackor till kvällsmat! :)
Svampåret har varit dåligt annars tycker jag.

Så vill jag säga GRATTIS! till Aileen67 med kommentar nr. 4 i inlägget med utlottningen.
Du har vunnit de två rankorna!
(Jag bad min käresta att säga en siffra mellan 1 & 9, och han sa 4.)
Min mailadress står här på bloggen så om du mailar mig din adress så har du snart ditt paket med posten.
Ha en fin kväll alla!
Kram
Jenny


3 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Vilken söt sås snipa och julgranskulorna är urcharmiga, älskar dessa gamla i silver, såååå fina!!

Kraaam Paula

Fågel Blå sa...

Åhhh så fina bilder!!!!
Underbara!
Önskar dej en fin vecka!
Kramar Kathrine

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Kantareller..det var inte dåligt !!!
Grattis till vinnaren !!!

Kraaam