söndag 21 april 2013

Franska hörnan

Vilken härlig helg det har varit!
Vi har varit ute i vår lilla trädgård och donat och bara njutit.
Den 1a Maj har vi ägt vårt paradis i tre månader, det känns fortfarande som om vi håller på att bo in oss, både ute och inne.
Gräsmattan är så blekgrön ännu, men snart, snart... ❤
En söderhörna i trädgården har vi döpt till Franska hörnan.
Här växer två stora vinstockar, som förmodligen skulle varit nerklippta, men jag vågar inte göra det nu. Tips emottages tacksamt om när/hur de skall klippas ner.
Ha en fortsatt fin söndag!
Kram
Jenny








5 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

hihi,,,,, ja de va verkligen franskt :)
underbart å soligt....
å missa nu inte.........

BLOGGPARTYT fortsätter..

redan 69 fina bloggar med..
VÄLKOMMEN
Håkan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gräsmattan har samma färg här, fast lite grönt där det är mossa. Vilken mysig hörna, bra namn när det växer vinstockar där.
Kramar
AnnaMaria

Hulda sa...

Mye fint å se hos deg. Flott interiør du viser. Nydelig den hvite borden på huset.

Frida sa...

Åh vilken härlig hörna, önskar att jag hade haft en liten gräsplätt nu när det är så fint väder. Men jag bor nära ån så kan bara gå dit och sätta mig där om jag vill ha lite sol. Då har ni ju verkligen flyttat nyligen, det tar ett tag innan man hinner bo in sig både inomhus och utomhus. Men ni har fått jättefint redan på så kort tid, bor du också i Skåne?
Kram Frida

Nyanser av vitt sa...

Vilka härliga soliga bilder
Kram Agneta