måndag 8 april 2013

Solig måndagsmorgon

Godmorgon till er som kikar in här!
Då var det en ny vecka igen.
Solen flödar in i köket och min ena Madonna som står i ett av fönstren där fick ett härligt skimmer runtomkring sig.
(Jag äger tyvärr ingen kamera, alla bilder knäpps med Iphonen, så det får bli som det blir.)
Funderade på trender som kommer och går även inom den lantliga stilen.
När jag började blogga 2007 så var det madonnor som var en hett eftertraktad inredningsdetalj som ALLA var på jakt efter, helst gamla,antika.
Idag är det ingen svårighet att få tag på dessa.
Jag äger inga antika, men dom jag har är jag fortfarande väldigt förtjust i, stora som små.
Sen blev det bloggjakt efter grislampor, renhorn och uppstoppade djur.
Kommer fortfarande på mig själv att jag kollar på loppisar, Tradera, osv efter dessa attiraljer, fast jag egentligen inte vill ha någon grislampa och blir smått panikslagen av uppstoppade djur!
Ja, tänk vad vi inspirerar varandra i bloggvärlden! :)
Ha en fin måndag!
Kram!
Jenny










Inga kommentarer: