torsdag 17 oktober 2013

Till salu!

Min dröm är att äga några antika vaddfigurer att pynta med till jul. 
I väntan på det så roar jag mig med att tillverka egna i gammaldags stil.
Pilligt, tidsödande och väldans roligt!
Jag använder mig alltid av antika bokmärken och penslar figurerna med kaffe för att de ska se just gamla och slitna ut.
De här två (som är ca 20 cm långa) är till salu.
Jag tar 150 kr styck för dem, plus porto som brukar bli runt 18 kr.
Vid intresse så går det bra att maila mig, adressen finner du här på bloggen.
Önskar alla en fin hösthelg!
Kram
Jenny



3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, vilken tur du hade som vann hos Gua. Och så duktig du är på och göra vaddfigurer, superfina.
Kramar
AnnaMaria

Frida sa...

De är så fina, köper gärna en innan jul om det finns någon kvar då. Gratulerar till fina vinsten hos Gua såg att du vann där :)
Kram Frida

Fågel Blå sa...

Stort Grattis till vinsten!!!
Och dina vaddfigurer är så fiiiinas!
Jag har nu två från dej och jag älskar dom!!!
Önskar dej en fin Helg
Kram Kathrine